سهم دینی افزود:در بانکداری امروز، بازاریابی به منطقه و یا شهر خاصی محدود نیست و همکاران شعب میتوانند با شناسایی دقیق ظرفیت های منطقه خود اقدام به جذب مشتریان جدید کنند.
در آینده ، قابلیت تولید رمز اول یکبار مصرف کارت و امکان فعالسازی اپلیکیشن از طریق خودپرداز و اینترنت بانک نیز به برنامه رمز ساز « ارس» افزوده خواهد شد.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی ، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود.
سهم دینی با اشاره به نقش نظام بانکی در حمایت از رونق تولید و تامین منابع مالی صنایع و بنگاههای کشور گفت: با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران، نظام بانکی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد و با ارائه تسهیلات هدفمند و متنوع به بخش صنعت می تواند به رونق این بخش کمک شایانی کند.
به منظور ارتقای اثربخشی فرآیند آموزش کارکنان، معاونت سرمایه انسانی بانک دی اقدام به پیاده سازی سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر استاندارد ISO ۱۰۰۱۵:۱۹۹۹ کرده است.